zondag 28 juli 2013

Vintage met Stampin'up

Ja... ook met Stampin' up kan je vintage creaties maken.
Ik had eens zin om iets anders te maken dan een kaart.
Toen kwam ik op het idee om een banner te maken.
De banner heb ik gemaakt van blauw en craft cardstock.
Op het craft cardstock heb ik gestempeld met stempels van Tim Holtz en My Mind's Eye.
Verder heb ik alles met distress inkt bewerkt.
De bloemen heb ik gemaakt met een SU pons.
Ik heb ze bestempeld met een stempel van Tattered Angels.
Ze zijn bevestigd met een splitpen en eronder zit een stukje doily en stof.

Stempels: My Mind's Eye Lost & Found 3
       Tattered Angels Screen Prints
       Stampers anonymous Reflections CMS111
Inkt: Distress ink walnut stain, frayed burlap, antique linnen.
Pons: Stampin' up blossom 125603 











2 opmerkingen:

Unknown zei

Hele leuke slinger leuk om te zien dat er ook wat anders dan een kaart kan maken met papier.
Groetjes Nicole

Renate zei

Leuk gemaakt! Eens iets anders dan een kaartje, of kadoosje.

-xies- Renate.