maandag 29 juli 2013

Bird builder SU

Wat een schatje. Die bird builder pons in combinatie met de stempel.
Ook deze keer heb ik gekozen voor een vintage look.
Ben er de laatste tijd helemaal vol van.  Er zullen dus binnenkort nog wel meer vintage of distressed kaarten te zien zijn op mijn blog.
Wat ik vooral zo leuk vind is dat ik begin met een wit stuk papier en dat dit dan met heel eenvoudige handelingen zo'n mooie achtergrond wordt .



Stempels: Stampers anonymous Reflections CSM111
                 Stampers anonymous Fairytal frenzy CMS058
                 Stampers anonymous Urban tapestry CMS061
                 Stampin' up Blissful bird 126472 (retired)
Stans/pons: Creatables Marianne design LR0271
                   Bird builder SU 117191
Inkt: Distress ink Ranger antique linnen, walnut stain, brushed corduroy, peeled paint.





3 opmerkingen:

Renate zei

Prachtig kaartje. Lekker eenvoudig.

-xies- Renate.

Unknown zei

Ziet er heel mooi uit en ik vind die vintage style erg mooi.
Groetjes Nicole

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk dat accent met dat vogeltje.