zondag 1 april 2012

Veel liefs

Wat was het  vandaag toch nog onverwacht mooi weer.
We zijn nog heerlijk gaan wandelen in het bos. Uit de wind en in het zonnetje was het heerlijk lente weer.
Dat was dan ook wel te zien aan de natuur.

Na de heerlijke wandeling ben ik verder gegaan met een kaartje. Gisteravond was ik daar aan begonnen.
Wat een heerlijk papier.... Indie Bloom van Basic Grey.
Prachtige heldere kleuren.
De stempel is van Magnolia en deze heb ik ingekleurd met kleurpotlood. Terwijl dat de cirkel nog in de stans zat heb ik de achtergrond met distress inkt gekleurd.
Met de silhouette heb ik de "kantjes", doily, vlinder en tekst uitgesneden.
Ik ben echt in mijn nopjes met die Silhouette. Wat een geweldige machine. Ik raak er steeds meer in bedreven en dat maakt het dan nog leuker.
O ja. De bloemetjes zijn van Wild orchid craft.



Wat vinden jullie van mijn vrolijke lente kaartje?

Groetjes
Marianne





Geen opmerkingen: