woensdag 4 april 2012

Just saying hello

Hi,

I'm back again with a card.
I tried a technique called velveteen stamping.
In this video Shari Carroll explains how to do this technique. Unfortunately I haven't got the right background stamp for this technique. It didn't work for me.
But I still like the way this card turned out.
I used different flower stamps with colorbox ink and some paper from Basic Grey (indie bloom)

Bye
Marianne

Hoi,

Ik ben weer terug met een kaart.
Ik heb hier een nieuwe techniek geprobeerd genaamd Velveteen stempelen.
In deze video legt Shari Carroll uit hoe de technique werkt. Helaas heb ik niet de juiste achtergrond stempel voor deze techniek en is het dus niet gelukt. Maar ik vind de kaart toch nog wel leuk geworden.
Ik heb verschillende bloemen stempels gebruikt met colorbox inkt en papier van Basic Grey (indie Bloom)

Groetjes
Marianne





1 opmerking:

Marlieke zei

Ik vind je kaartje er heel mooi uit zien! Paars en roze behoren tot mijn favoriete kleuren dus alleen al daarom erg leuk :-)