zondag 5 februari 2012

Restjes

Hallo,


Afgelopen weken ben ik lekker aan de knutsel geweest.
Ik heb bijna mijn hele knutselkamer verhuist naar de eetkamertafel.
In de woonkamer was het namelijk warmer dan op mijn hobbykamer.
De tafel was bedolven onder van alles en nog wat.
En nog moest ik af en toe wat halen uit de hobbykamer omdat ik net dat ene andere ding nodig had.

Ik had heel wat restjes papier en daar wou ik wat mee doen. Zonde om zomaar we te gooien of verkeerde zuinigheid?

Toch heb ik er heel wat leuke kaarten mee gemaakt en nog is niet te zien dat er wat van de restjes op gemaakt is.

Ik zal niet alle kaarten tegelijk plaatsen.
Hier alvast 2.




Het papier is van Action en Boekenvoordeel en de stempel komt van de Trekpleister.
De stempel heb ik embossed met transparante (en bij de 2e kaart met witte) embossingpoeder, uitgeknipt en opgeplakt met foamdots.


Lekkere simpele kaartjes. Super snel om te maken.

Wat vinden jullie er van?


Ik wil deze kaarten en eerder gemaakte kaarten verkopen voor € 1,- per stuk. (excl. verzendkosten)
Het lijkt mij ook leuk om eens voor iemand een opdracht te maken.
Laat mij eens weten of er interesse is.....

Alvast bedankt.

Groetjes
Marianne





1 opmerking:

Marlieke zei

Hoi, zeker een verkeerde zuinigheid hoor! ik doe hetzelfde met mijn restjes papier. En je verhaal is heel herkenbaar: ook mijn hobbykamer wil maar niet echt warm worden, dus ik sleep ook vanalles naar beneden om daar wat te kunnen doen. Je kaartjes zijn leuk geworden! fijne zondag nog.