zondag 12 februari 2012

Gefeliciteerd

Gisteravond heb ik snel deze kaart gemaakt. 
Ik had geen geschikte op voorraad. 
Een vriendin uit onze vriendengroep vierde gisteren haar 21e verjaardag. 
Ze komt uit Brazilië en kan wel wat zomerse dingen gebruiken nu met deze vrieskou.
Daarom heb ik gekozen voor lekkere frisse, zomerse kleuren.

Kaartpapier: Boekenvoordeel
Desingpapier: Action
Stempel: Trekpleister
Lint: Intratuin
Bloem: Prima flowers
Brad: Boekenvoordeel
Stempelinkt: Color box (classic pigment cat's eyes), Versamark watermark stamp pad
Embossing: Artemio clear embossing powder.



De foto's zijn in het donker met kunstlicht gemaakt dus ze zijn niet super best.



Ik wordt weer vrolijk als ik naar deze frisse kleuren kijk.
Heerlijk papier!!!!!


Groetjes
Marianne





Geen opmerkingen: