dinsdag 21 juni 2011

Vaderdag

Eindelijk heb ik even tijd kunnen vinden om wat berichten te plaatsen op mijn blog.
Voor vaderdag heb ik 2 leuke doosjes gemaakt.
Deze was voor mijn schoonvader. Ik heb het patroon uit heb blad Kadoosjes.
Het vogeltje is een stempel van Inkadinkado "patterned Birds & Bugs". Ik heb dit later nog bewerkt met goud embossingpoeder en distress inkt.
De swirls heb ik embossed met goud embossingpoeder.
Het papier heb ik op de Kreadoe gekocht (volgens mij bij Compen papier).
Het heeft een houtnerfstructuur.
In het doosje heb ik cacaoboontjes gedaan.

De "Delfts" blauwe is voor mijn vader.
Hij komt uit Delft dus ik vond de grachtenpandjes en het blauwe papier zeer geschikt.
Het patroon voor dit melkpakje vond ik op internet.
Ik heb de swirls met een folder embossed en daarna met stempelinkt bewerkt. Zo komen ze mooi naar voren.
De grachtenpandjes heb ik gestempeld, uitgeknipt en met 3D plakkertjes (dimensionals) op het doosje geplakt. De tekst heb ik ook op de computer gemaakt, geprint en met de spellbinder "scalloped squares" uitgesneden. Gaatjes gemaakt met mijn big bite en een lintje er door heen om het dicht te maken.
In dit doosje heb ik lekker dropjes gedaan omdat mijn vader daar verzot op is.


 Hoe vinden jullie ze geworden ???


Groetjes
Marianne

P.S. Ik zou het toch zo leuk vinden als ik wat meer volgers kreeg.
Wie wil mijn volger worden ????






Geen opmerkingen: