donderdag 2 juni 2011

LEX

Dit kaartje ontvingen we van vrienden.

Ze zijn de trotse ouders van hun eerste zoon.
Ik probeer het felicitatiekaartje altijd in de trant van het geboortekaartje te maken.
Ik denk dat ik weer aardig geslaagd ben.

Eerst op internet een plaatje van een grammofoonplaat opgezocht en geprint op een kaart.
Dezelfde afbeelding nog eens geprint op gewoon papier om een masker te maken.
Het masker heb ik op de grammofoonplaat gelegd en daarna met versamark zijn naam er omheen gestempeld. Met doorzichtige poeder het geheel embossed. Met het masker nog steeds op zijn plaats de achtergrond met distress inkt (mustard seed) bewerkt.
Masker verwijderen en klaar is je kaartje.
Dit nog gemat op een zwarte kaart en op de achterkant onze gelukswensen geplakt.
Deze heb ik in Word gemaakt met lettertype Adler.
Met een spellbinder een kleiner vierkant gesneden en dit als masker gebruikt over de tekst.
Daar overheen weer bewerkt met de distress inkt om een mooie rand te creƫren.

Wat vinden jullie ervan ?


groetjes
Marianne





1 opmerking:

*Ellen* zei

whow prachtig en super origineel heb je dit gemaakt