zondag 11 november 2012

Druk bezig en candy



Hoi allemaal,

Even een kort berichtje van mij.
Ik leef nog hoor. Binnenkort zal ik weer wat creaties gaan plaatsen op mijn blog.
Ik ben druk bezig met het produceren van heel wat kaartjes.
Bij mijn pedicure mocht ik een doosje met mijn kaartjes neerzetten voor de verkoop.
En misschien heb ik dadelijk nog een winkel waar ik mijn kaartjes mag gaan verkopen.
Daar moet ik echter nog wel wat concrete afspraken over maken.

Toch maar alvast wat productie maken dus.
Mijn kerstkaartjes voor dit jaar heb ik al helemaal af en staan al klaar in de enveloppen.
Dat kan ik dus al van mijn lijstje schrappen.
Die post ik natuurlijk pas als ik ze verstuurd heb.

Nu nog even wat anders.
Ik volg al heel wat jaren het blog van Nicole. Ik heb haar ook een paar keer mogen ontmoeten op beurzen. Wat een enthousiaste en getalenteerde dame is dat.
Omdat ze haar volgers zo op prijs stelt geeft ze binnenkort een hele gave candy weg.
Bij het bereiken van 3450 volgers gaat ze deze candy weggeven.
Wil je kans maken op deze gave candy, wordt dan volger en lees even wat je verder nog moet doen.
Nicole veel succes met je blog en op naar de 3450 volgers !

Groetjes
Marianne






1 opmerking:

femmoltje zei

Hoi hoi

leuk weer iets van je te lezen..
En wat super dat je je kaartjes ergens kunt verkopen. Dan kun je helemaal los gaan...

gr Femke