woensdag 25 juli 2012

Beach


My very first layout. Never made one before. I've seen so many beautiful layouts on the internet that I couldn't resist to make one.

I first googled for a sketch (to make thinks easier for this first-timer).
This is the one I found and liked because it looked relatively easy. (click on the sketch to see the website I found it on).

Mijn allereerste layout. Nog nooit eerder een gemaakt. Ik heb zoveel mooie layouts gezien op het internet dat ik het niet kon weerstaan om er ook een te maken.
Eerst heb ik gegoogled voor een sketch (om het een beetje makkelijker te maken voor een beginneling).
Dit is de sketch die ik gevonden heb en leuk vind omdat hij er redelijk simpel uit ziet. (klik op de sketch om te zien van welke site hij komt)

http://img.photobucket.com/albums/v217/lizgold/January2011layout.jpg



And here's the layout I made.


En hier is de layout die ik heb gemaakt.
What do you think ? Is it acceptable for a newbie ?
Love to make more and hope to get as good as some of these ladies.
Shimelle Laine
Romy
Heidi Swapp
Shannon Tidwell
They inspire me.

Wat vinden jullie er van? Is het acceptabel voor een groentje?
Zou het geweldig vinden om er nog meer te maken en net zo goed te worden als een van deze dames.
Shimelle Laine
Romy
Heidi Swapp
Shannon Tidwell
 Zij inspireren me.



See you next time
Bye!

Tot ziens.
Marianne








3 opmerkingen:

Marlieke zei

Ik vind je layout echt helemaal mooi! Zelf maak ik ook het liefste layouts, al is een kaartje vaak wat sneller gedaan dus grijp ik vaak daarop terug. Als ik je een tipje mag geven: door de randjes van je titel en / of foto's aan te zetten met inkt en / of door te matten, krijgt je layout nog net wat meer 'body'. Maar desalniettemin: deze layout ziet er zo ook al prachtig uit! Ga vooral door :-)

Marianne Louise zei

Bedankt voor de tip. Daar kan ik echt iets mee. Leuk om op deze manier van medebloggers wat meer te leren.
groetjes
Marianne

Romy zei

Ik vind het een heel geslaagde layout! Hij straalt echt strandsfeer uit en de gescheurde randjes zijn een leuk detail.
Voel me trouwens super vereerd om in een rijtje met die drie geweldige scrappers genoemd te worden:)