woensdag 5 januari 2011

Love you !

Vandaag druk aan de slag geweest in huis met poetsen en opruimen. Lijkt wel voorjaarsschoonmaak. Hihi.
Toch nog tijd genomen om een leuk kaartje te maken.
Kaart: Boekenvoordeel
Designpapier: Aldi
Stempel: Magnolia
Swirl: creatables van Marianne design
Bloem: Prima flowers




          
Ik heb op de achtergrond nog een doily (blokker 50 st € 1,49 ) geplakt en de bloem heb ik met Stickles bewerkt. De tekst heb ik in Word gemaakt. (lettertype marker felt)

Wat vinden jullie er van ?

Groetjes
             Marianne Louise





2 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh haha volgens mij hebben wij vandaag hetzelfde gedaan; ik heb ok veel opgeruimd en schoongemaakt vandaag. Alleen..ik had GEEn tijd meer om nog een kaartje te maken! ;-)
Jouw kaartje is weer een heel mooi geworden!

Ineke zei

Ze is helemaal klaar voor de lente.