woensdag 29 december 2010

Vandaag is rood

Ben niet zo tevreden over deze kaart. Ik mis iets. Heb ook niet zo'n donkere en heldere kleuren in de potloden. Ik ga flink sparen voor een set copics. Ik heb er nu 5 maar daar kan ik maar een beperkt aantal kleuren combinaties mee maken. Ze kleuren zo fijn !
Kaart: Boekenvoordeel
Designpapier: Kruidvat
Stempel: Magnolia
Frame: Nellie Snellen
Swirl: Marianne Design
Bloemen: Prima Flowers




Tekst heb ik bewust weggelaten omdat ik de kaart later op het thema kan aanpassen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes
              Marianne Louise





2 opmerkingen:

Marlieke zei

Ik vind 'm heel leuk! En ik denk dat als je de tekst later in de witte cirkel maakt, je ook niets meer zult missen! Ik heb dat ook wel eens; dan laat ik de tekst bewust weg en ben ik niet tevreden over het resultaat. Zodra de tekst er dna op zit, ben ik ineens wel weer tevreden. Fijne dag nog!

Natasja Vink zei

Leuke kaart. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, de achtergrond is idd een embossingfolder